مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 17:372023-06-17اقتصادي

فارس من| جلسه شورای رقابت با متقاضیان دنا پلاس و وعده پیگیری اصلاح قیمت خودرو


صبح امروز تعدادی از متقاضیان خودرو دنا پلاس، با تجمع مقابل مرکز ملی رقابت، از مسئولان شورای رقابت خواستند تا مانع افزایش قیمت و گران فروشی دنا پلاس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس موضوع افزایش قیمت دنا پلاس ِ ایران خودرو، این روزها به شدت مورد انتقاد خریداران قرار گرفته است .

در این راستا متقاضیان خودروی دنا پلاس، با ثبت پویشی در فارسِ من، خواستار پیگیری در این باره از سوی خبرگزاری فارس شده اند.

امروز متقاضایان این خودرو با تجمع مقابل مرکز ملی رقابت مجددا مطالبه خود را بیان کردند و انتظار دارند مسئولان مانع افزایش قیمت این خودرو که قیمت مصوب آن توسط شورای رقابت اعلام شده است، شوند و  اجازه ندهند خودروساز پول اضافه ای از مردم دریافت کند.

  پس از اعلام فهرست پیوست مصوبه جلسه 574 شورای رقابت، کاهش قیمت تعیین شده برای این خودرو که در ردیف یک جدول زیر آمده است، 438.

613.

943 ریال تعیین شده است، ا ما شرکت ایران خودرو به جای کاهش قیمت این محصول، قیمت آن را در فهرست جدید خود افزایش داد و اکنون این محصول را به قیمت 4.

100.

012.

484 به مشتریان عرضه می کند.

      این افزایش قیمت در حالی از سوی ایران خودرو اعمال می شود که به گفته متقاضیان خودرو دنا پلاس، قیمت این خودرو قبلا براساس مصوبه شورای رقابت  مصوب شده بود و در فهرست منتشر شده قیمت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| جلسه شورای رقابت با متقاضیان دنا پلاس و وعده پیگیری اصلاح قیمت خودرو

فارس من| جلسه شورای رقابت با متقاضیان دنا پلاس و وعده پیگیری اصلاح قیمت خودرو